Rustige woensdag - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Eva Klappe - WaarBenJij.nu Rustige woensdag - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Eva Klappe - WaarBenJij.nu

Rustige woensdag

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

We zijn vandaag teruggereden naar de Blue Sky Mining met onze favoriete chauffeur die weer ontzettend theatraal de liefde aan Phelelani (die lokale expeditieleider) verklaarde. Zo vermaak je je wel tijdens een autorit. Maar dat niet alleen... Jolyn, onze expeditieleider, vond op haar oude Nokia haar afspeellijst terug, uiteraard inclusief super oude liedjes. Dat veroorzaakt natuurlijk flink (vals) meeblèren.

Toen we aankwamen in de oude vertrouwde Blue Sky Mining, mochten we weer naar onze kamers. Die had ik toch wel eventjes gemist... Net als de douche.
Korte tijd later vertrokken we alweer, dit keer richting het winkelcentrum. Want wat doe je met 22 meiden? Shoppen natuurlijk!
Er waren dan ook super leuke winkeltjes, dus ik ben zeker geslaagd hier (nee, geen Zuid-Afrikaanse rokjes of bh's met kraaltjes gekocht).

Morgen eindelijk weer naar een project toe, namelijk The Farm, waar we twee nachten verblijven. Ik kijk er naar uit, want ik begon al lichte afkickverschijnselen te krijgen. Helpen bij projecten is ook zo verslavend!

  • 23 Juli 2014 - 18:33

    Christien:

    Een dagje wat andere dingen ..ook wel even lekker na alle bijzondere projecten.
    Gelukkig morgen weer aan het werk
    Maar voor nu: relax to the max

  • 23 Juli 2014 - 23:16

    Fons:

    ik lees toch echt nieuwe 'denkbeelden' van jou...
    keep the spirit

    grt en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik ben Eva Klappe en ik ga van 12 t/m 28 juli 2014 op expeditie naar Zuid-Afrika. Ik wil meer leren over andere culturen, hoe het is om in een ontwikkelingsland op te groeien en iets doen voor de mensen. Op deze weblog lees je over mijn expeditie, hoe ik het ervaar en wat ik allemaal ga meemaken.

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 5248

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: