Palm Tree 2.0 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Eva Klappe - WaarBenJij.nu Palm Tree 2.0 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Eva Klappe - WaarBenJij.nu

Palm Tree 2.0

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

16 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

"Je moet gewoon de vloer schudden", vertelde ik Lois (medereiziger) toen zij haar belletje voor aan de armband kwijt was. Er werd (uit)gelachen.

Ja, het is hier echt gezellig; we zijn een leuke groep meiden, allemaal enthousiast en een beetje maf. Vandaag dus ook weer.

Vandaag gingen we opnieuw naar Palm Tree, om te helpen. Zo hebben sommigen verder gewerkt aan de armbandjes (ik heb er een met belletjes, mensen raken me niet meer kwijt), anderen gingen schilderen (ik heb een paasei getekend, om daar wat Nederland toe te voegen) en er werd gespeeld met de kinderen.

Het was een rustige dag, toch weer bijzonder. Nu genieten bij het zwembad (niemand die zwemt, het is te koud) en straks Nederlandse kost: aardappelen, vlees en groente.

Morgen bezoeken we een community, waar we kunnen kiezen om in een moestuin te helpen, of in een naaiatelier. Dus wat, ben ik een nieuwe Karl Lagerfield (Chanel red.) of ben ik geboren tuinier?


Voor nu: alvast een baaie goeie nacht.

  • 16 Juli 2014 - 21:06

    Lisette:

    Ik geniet elke dag weer van je verhaal xx

  • 16 Juli 2014 - 21:26

    C10:

    Klinkt allemaal heel goed
    Een iets rustigere dag...
    Ben benieuwd of je wat van de ene of de ander oma geërfd hebt:) knippen of spitten
    Liefs, ook van de zeeuwse opa en oma

  • 17 Juli 2014 - 01:54

    Gb:

    Ik ben benieuwd!
    Misschien wel allebei....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik ben Eva Klappe en ik ga van 12 t/m 28 juli 2014 op expeditie naar Zuid-Afrika. Ik wil meer leren over andere culturen, hoe het is om in een ontwikkelingsland op te groeien en iets doen voor de mensen. Op deze weblog lees je over mijn expeditie, hoe ik het ervaar en wat ik allemaal ga meemaken.

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5254

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: