Ek is gearriveerd - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Eva Klappe - WaarBenJij.nu Ek is gearriveerd - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Eva Klappe - WaarBenJij.nu

Ek is gearriveerd

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

13 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Het duurde even (gisteren om twee uur 's middags vertrokken, vandaag pas om half 6 geland in Durban), maar we zijn er!

Over het vliegen kan ik weinig zeggen, behalve dan dat het lang duurde. Ja, een snurkende buurman aan de andere kant van het pad en een naar-zweet-geurende dame, daar kijkt niemand echt van op... Dat zijn immers de voordelen - knipoog, knipoog - van het vliegen.

En wat nu? Slapen. Want van slaap komt weinig in een vliegtuig. Zeker als je leuke films kan kijken, en de lichtjes in het plafond van het vliegtuig je aan de sterrenhemel doen denken (zie bijgevoegde foto).


Dus... Voor nu niet veel bijzonders, we zijn allemaal veilig aangekomen en er zijn geen koffers kwijt... Morgen begint onze expeditie pas écht.


Ek wense jullie fijne nacht!


Liefs,


Eva.



  • 13 Juli 2014 - 23:31

    Christien:

    Veilig gearriveerd...
    Lekker slapen
    Morgen gaat het beginnen
    Liegs

  • 14 Juli 2014 - 08:42

    Christien:

    bedoelde lieFs natuurlijk

  • 14 Juli 2014 - 18:59

    Fons:

    Er gaat natuurlijk niet boven slapen in een vreemd land in een vreemd bed... ;-) kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik ben Eva Klappe en ik ga van 12 t/m 28 juli 2014 op expeditie naar Zuid-Afrika. Ik wil meer leren over andere culturen, hoe het is om in een ontwikkelingsland op te groeien en iets doen voor de mensen. Op deze weblog lees je over mijn expeditie, hoe ik het ervaar en wat ik allemaal ga meemaken.

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 5235

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: