Ter informatie - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Eva Klappe - WaarBenJij.nu Ter informatie - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Eva Klappe - WaarBenJij.nu

Ter informatie

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 Juli 2014 | Nederland, Krommenie

Hallo iedereen,

zoals (de meeste van) jullie weten vertrek ik naar Zuid-Afrika over een week. "Baie" spannend uiteraard.

Op deze blog zal ik mijn ervaringen gedurende de expeditie proberen te delen... Als er internet is uiteraard. (want zoals ze vermeldden: er is wi-fi, maar het is Zuid-Afrikaanse wi-ifi).


Tot zover het eerste bericht.


Overigens heb ik twee eerdere blogberichten op een andere site, maar deze werkt minder goed. Voor de liefhebbers de link:

http://blog.worldmapping.nl/evaklappe/



Groetjes!

  • 04 Juli 2014 - 20:57

    Lisette:

    Heel veel plezier !
    Geniet van dit mooie avontuur :)

  • 04 Juli 2014 - 23:08

    Buurmeisje Kim:

    Wat leuk! Weten jullie al wat jullie precies gaan doen? Veel plezier alvast! Xxx

  • 05 Juli 2014 - 09:53

    Eva Klappe:

    Het programma is inderdaad al bekend. Josée heeft hem al op haar blog gezet: joseeklappe.Waarbenjij.nu
    En genieten gaan we zeker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik ben Eva Klappe en ik ga van 12 t/m 28 juli 2014 op expeditie naar Zuid-Afrika. Ik wil meer leren over andere culturen, hoe het is om in een ontwikkelingsland op te groeien en iets doen voor de mensen. Op deze weblog lees je over mijn expeditie, hoe ik het ervaar en wat ik allemaal ga meemaken.

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 5234

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: